Over Wokke Administratie
Kantoor Regio Alkmaar

Ik ben Ilana Wokke en heb al ruim 20 jaar ervaring op administratief gebied. Dit werk doe ik met veel passie en plezier.


Ik heb de studie Accountancy aan de HEAO voltooid en ben werkzaam geweest bij een accountantskantoor en meerdere MKB bedrijven. Hierdoor ben ik zeer ervaren in administraties voor het MKB. Tevens heb ik ervaring in het internationale handelsverkeer. Uw administratie kan ik verzorgen bij u op locatie of vanuit mijn eigen kantoor. Net wat voor u het prettigste werkt.

Voordelen

De voordelen voor u als ondernemer, als u besluit uw administratie uit te besteden aan Wokke Administratie Kantoor Regio Alkmaar zijn:


• U kunt zich op uw bedrijf concentreren
• Geen omkijken naar uw financiële administratie
• Geen eigen administrateur nodig
• Geen aanschaf van een boekhoudpakket
• Altijd op de hoogte van uw financiële situatie
• Professioneel, voor een aantrekkelijke prijs