Hoe werkt “de schoenendoosadministratie”

  • Stap 1:



    U ontvangt van Wokke Administratie Kantoor Regio Alkmaar een schoenendoos voor op uw bureau.

     


    U stopt alle bonnetjes (voorzien van een kleine notitie waar de kosten voor gemaakt zijn), bankafschriften, rekeningen, facturen, blauwe enveloppen en alle overige financiële zaken in de schoenendoos.

    Eén of twee maal per maand stuurt u de inhoud van de schoenendoos naar Wokke Administratie Kantoor Regio Alkmaar.

  • Stap 2:

    Wat doet Wokke Administratie Kantoor Regio Alkmaar na ontvangst van de stukken:

    • Alle stukken verwerken in uw financiële administratie.
    • Als u dat wilt dan kan Wokke Administratie Kantoor Regio Alkmaar namens u uw betaling verrichten van: Facturen, Belastingaangiftes (Omzet-, Inkomstenbelasting en eventueel Loonheffingen).
    • Na verwerking ontvangt u maandelijks een overzicht van uw financiële administratie. Na het boekjaar ontvangt u een jaaroverzicht voor uw belastingaangifte. Uiteraard kan Wokke Administratie Kantoor Regio Alkmaar deze, tegen een meerprijs, ook voor u verzorgen.